Atsiliepimai
Aprašymas
Šis vadovėlis, kaip ir visi kitų klasių vadovėliai, muzikinės veiklos rūšių požiūriu yra kompleksinės sandaros. Šią veiklą sudaro: dainavimas, muzikos klausymasis, solfedžiavimas, ritmika, muzikavimas. Ir visa tai vienija kūrybinio mąstymo ugdymas. Visos veiklos rūšys yra tarpusavyje glaudžiais susietos, viena su kita pinasi, sudaro vientisą muzikinę pedagoginę sistemą.
Vadovėlio mokymosi medžiaga yra suskirstyta trimestrais ir mėnesiais. Kiekvienas mėnuo yra tam tikras muzikinio ugdymo – žinių, įgūdžių ir mokėjimų formavimo kompleksas, apimantis visas muzikinės veiklos grandis, turintis savo idėją ir temas.
Vadovėlyje turėtų rasti tinkamos medžiagos tiek dirbantys su pradinėse klasėse menkai parengtais vaikais, tiek ir su tais, kuriems muziką nuo pat pirmos klasės dėstė patyrę specialistai arba kurie buvo mokinami pagal išplėstinio muzikinio ugdymo programą.
Šis vadovėlis, kaip ir visi kitų klasių vadovėliai, muzikinės veiklos rūšių požiūriu yra kompleksinės sandaros. Šią veiklą sudaro: dainavimas, muzikos klausymasis, solfedžiavimas, ritmika, muzikavimas. Ir visa tai vienija kūrybinio mąstymo ugdymas. Visos veiklos rūšys yra tarpusavyje glaudžiais susietos, viena su kita pinasi, sudaro vientisą muzikinę pedagoginę sistemą.
Vadovėlio mokymosi medžiaga yra suskirstyta trimestrais ir mėnesiais. Kiekvienas mėnuo yra tam tikras muzikinio ugdymo – žinių, įgūdžių ir mokėjimų formavimo kompleksas, apimantis visas muzikinės veiklos grandis, turintis savo idėją ir temas.
Vadovėlyje turėtų rasti tinkamos medžiagos tiek dirbantys su pradinėse klasėse menkai parengtais vaikais, tiek ir su tais, kuriems muziką nuo pat pirmos klasės dėstė patyrę specialistai arba kurie buvo mokinami pagal išplėstinio muzikinio ugdymo programą.
Atsiliepimai